niedziela, 3 sierpnia 2014

Jeszcze tylko miesiąc...

Siemka!
Nie mogę uwierzyć że minęła już połowa wakacji... na samą myśl o szkole.. brrr ;/ 
Jednak fakt, że został już tylko miesiąc, mobilizuje tylko do jeszcze lepszej zabawy ♥ 
Nie wyobrażam nawet sobie powrotu do szkolnej codzienności, ale równocześnie nie mogę się doczekać dwudziestego sierpnia <3

 Mi ten czas minął dość pozytywnie, ale stanowczo mogło być lepiej. Zabrakło mi jednej osoby, ale mimo to świetnie się bawię <3 ale mam nadzieję że sierpień będzie jeszcze lepszy  ^^

Buurza ._.

Jak wam mijają wakacje?









Strive to be happy, not hurting others...

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna jesteś na tych zdjęciach . Zazdroszczę urody :)
    http://modoweszalenstwo12.blogspot.com/ zapraszam , proszę pozostaw po sobie komentarz to dla mnie ważne

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci, że masz bardzo ładne włosy *-* Ogólnie, to fajne zdjęcia :D #selfie

    Zapraszam do mnie :*
    millusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ten czas również minął bardzo szybko i miło, ale tak to już jest na obozach. Jak to się mówi? WSZYSTKO CO DOBRE SZYBKO SIĘ KOŃCZY ;) Osobiście uwielbiam burze i deszcz :)
    www.bailarina-de-color.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny masz kształt brwi! obserwujemy się? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne włosy :) Zazdroszczę :) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jakoś nie mogę myśleć o powrocie do szkoły :c
    Obserwuję , czekam na kolejne posty i zapraszam do mnie :) - http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń