czwartek, 14 sierpnia 2014

Bułgaria!

No hej!

 Niedawno wróciłam z wakacji w Bułgarii, po raz pierwszy tam byłam i strasznie mi się podobało! Była piękna pogoda, czyste morze, wspaniali ludzie i pyszne jedzenie 
Jednak szczerze mówiąc, o wiele bardziej lubię Bałtyk. Sama do końca nie wiem czemu... w każdym bądź razie nie jestem pewna czy wytrzymałabym dłużej na obczyźnie z dala od przyjaciół.




 Nie mogę uwierzyć że zostały już tylko dwa tygodnie... trzeba zacząć myśleć o podręcznikach, nowym plecaku i obowiązkach szkolnych... aż mi się zimno zrobiło ;/




 A Wy gdzie pojechaliście na wakacje?

Zapraszam do komentowania i obserwowania! 



4 komentarze:

  1. ooo, Bulgaria *.*
    zazdroszczę ;))
    ja byłam na Chorwacji ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć! Nigdy nie byłam :) Cudna koszulka! Od jakiegoś czasu przeglądam twojego bloga i każda notka jest coraz to lepsza!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i klikniesz w napisy „Vjstyle” pod ostatnią notką. Wystarczy kliknąć! :)
    Życzę miłego wieczoru!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ! :)
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. byłem rok temu :>
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/autumn-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń