piątek, 8 sierpnia 2014

Denerwujące sytuacje

Hej hej!
Czy tylko w Małopolsce pogoda jest aż tak kapryśna? Wczoraj tak strasznie lało, natomiast dziś termometr dobił 35 stopni Celsjusza... jednak oba dni minęły mi wspaniale <3 Muszę przyznać że po raz pierwszy oglądałam horror tak od początku do końca. Nie znam się zbytnio na tym gatunku filmu, jednak Naznaczony bardzo mi się spodobał ;3 polecacie jeszcze jakieś dobre horrory?  Chętnie bym obejrzała jakiś Slasher,  polecacie coś? ^^


Przechodząc do tematu notki, mnie, podobnie jak wszystkich irytuje bardzo wiele rzeczy. A oto one :

~  Przeklinanie wśród małych dzieci, nic nie jest taką oznaką braku dobrego wychowania jak przeklinające siedmiolatki.
Brak szacunku do ludzi starszych czy naprawdę oznaką bycia 'fajnym' jest bycie wrednym dla osób które są o wiele mądrzejsze i bardziej doświadczone od nas?
~ Ciągłe poprawianie mnie każdy popełnia błędy i pomyłki, nie trzeba tego ciągle wypominać ;>
~ Przeklinanie na blogu rozumiem że od czasu do czasu coś może się komuś wyrwać, jednak gdy tylko widzę mase nieocenzurowanych słów na blogu- natychmiast z niego wychodzę.
~ Fałszywość,  choć wyznaje zasadę 'Każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą' nienawidzę gdy ktoś wmawia mi fałsz w oczy i nie wie że znam prawdę.
~ 'Ohhh! Ohh! Jaka piękna bluzka! Jejku jak ci zazdroszczę, jest świetna jeeeej! A wiesz mam taką samą, za niedługo w niej przyjdę! Nie powinnaś kopiować ubrań od innych'  no cóż, wcale nie widać, że zaraz ta osoba, pobiegnie do sklepu, kupi tą bluzkę ale nadal będzie mi wmawiała że to ona ją miała pierwsza.
~ Nieszanowanie czyiś poglądów politycznych i osądzanie innych z góry.
~ Pytania retoryczne od rodziny. Są imieniny mamy, taty czy tam babci. Przyjeżdża cała rodzina i ciągłe pytania : jak  w szkole?  No ale to pół biedy. Pytania o płeć przeciwną Masz chłopaka? Ustalmy że odpowiedź brzmi nie.  W tedy usłyszymy słowa Dlaczego nie? Już powinnaś się interesować chłopakami i wykład na pół godziny o tym że nie można być wybrednym, bo w ten sposób nikogo sobie nie znajdę. A jeśli odpowiedź na to pytanie brzmi tak to natomiast trzeba wysłuchiwać o tym że to za wcześnie, nauka najważniejsza i tak dalej... i jak tu komuś dogodzić!?
~ Wjeżdżanie na rowerze pod górkę koszmar ._.
~ Gdy kończy mi się lakier, którego właśnie chcę użyć zapewne nie tylko ja często znajduję się w tej sytuacji.
~ Gdy ktoś pali przy mnie papierosy ten smród... brrr!
~ 'Bieber to gej' nie jestem beliber, słucham głównie rapu i niezbyt interesują mnie chłopacy w rurkach, jednak mimo to szanuje Justina bo on w moim wieku miał już własną płytę i znał go cały  świat. A poza tym piosenka 'As long as love me' cudo!

No cóż, mogłabym tak jeszcze długo wymieniać, ale nie będę was zanudzać :) Następna notka pojawi się na dniach.

A was jakie sytuacje denerwują? Komentujcie i obserwujcie! ;*

Aaah i powtarzam pytanie: jakie horrory polecacie?


4 komentarze:

  1. Denerwują mnie dokładnie te same sytuacje, ale dodałabym jeszcze, jak ktoś do rodziców mówi 'stary' itp. ludzie! troche szacunku!
    pzt. bardzo fajny, orginalny post :* no i obserwuję <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. najgorszy horror świata to ludzka stonoga :O
    http://sterka.blogspot.com/2014/08/hat-why-not.html - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie tez to denerwuje -,-
    może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień? Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> Mój post - klik (wzamian Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądam horrorów więc niestety Ci w tym nie pomogę :/
    jeśli chodzi przeklinanie.. to porażka kiedy ktoś nie zna granic
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń