sobota, 26 lipca 2014

Poznajemy się!

Hej, hej kochani!
To, dopiero pierwsza notka na moim blogu, więc chyba oczywiste, że będzie ona zapoznawcza ^^ najłatwiejszym sposobem, na poznanie osoby są fakty, więc napisałam tu ich parę, o sobie ^^ zapraszam do czytania!
1. Mam na imię Natalia.
2. Mieszkam w Tenczynku-pod Krakowem.
3. Najpiękniejszym dniem w moim życiu był 20.12.2013 <3!
4. W tym roku idę do klasy 3 gimnazjum.
5. Mam najlepszych przyjaciół na świecie <3!
6. Jestem patriotką.
7. Moją trzecią miłością jest czekolada *.* z orzechami, mniam
8.Drugą jest muzyka
9. Czasem jestem cholernie uparta, a kiedy indziej łatwo ulegam ludziom. To pewna równowaga.
10. Noszę aparat na zęby... :)

11. Jeszcze do końca nie wiem , kim chcę być w przyszłości ;> zapewne postawię na historię albo psychologię więzienną, ew. szkolną.
12. Nienawidzę jak ktoś z braków argumentów i własnego ego, odpowiada 'bo nie/bo tak'-.-
13. Gdy jest mi smutno  puszczam kabarety... xd
14. Patrząc na mojego młodszego brata, dochodzę czasem do wniosku, że mój rocznik jest ostatnim, wychowanym na podwórku.
15. Zostałam wychowana na Harry'm Potterze, Opowieściach z Narnii i bajkach Disneya. Mam sentyment do tych filmów.
16.W 3 gimnazjum obiecałam sobie, wsiąść się w garść i zacząć uczyć... mówię tak od dwóch lat -.-
17. Moim ulubionym wykonawcą jest Z.B.U.K.U , jednak nie jestem uprzedzona do żadnego artysty.
18. W ludziach cenię, lojalność.
19.Potrafię być naprawdę skomplikowana... xd
20. Od zawsze przyjaźnię się z Wiką

21. Za niedługo spełni się moje marzenie o własnym pokoju *-*
22. Uważam że na sto osób, jedna jest godna zaufania. Jestem jedną z tych nielicznych osób.
23. Największy szacunek ma u mnie moja prababcia.
24. Jakbym mogła, chodziłabym z Wiką, codziennie na zakupy, hahah :D
25. W grudniu zawarłam wspaniałą, nową przyjaźń. N<3
26. Nienawidzę, powtarzam NIENAWIDZĘ oceniania innych, na podstawie opinii obcych ludzi... -.- przecież to takie łatwe oceniać obce osoby, jakbyś Ty był idealny.
27. Najbardziej brzydzę się papierosami i brakiem lojalności.
28. Często maluje sobie kreski ^^
29. Wiem, że zawsze mam przy sobie  sześć wspaniałych osób <3
30. Obiecałam sobie że ten rok będzie najlepszym w moim życiu.
 

No cóż, to już chyba tyle ode mnie za dzień, dwa udostępnię nową notkę, a jak tylko znajdę kogoś kto umie robić szablony, zmienię to kafelkowe tło.
Mam nadzieje że polubicie mojego bloga! 
Do następnej notki ;*

10 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu

    + świetny wpis
    http://turnmybackndslamthedoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu życzę :)
    zapraszam na bloga : Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu :)
    Ja od wielu lat mówię:
    BĘDĘ SIĘ UCZYĆ!
    Można zobaczyć, jak traktuję zaangażowanie do nauki. Ambicje są... ale chęci nie ma ;D
    Piszę opowiadania, masz chęć zobaczyć, to zapraszam:
    przetrwac-liceum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniiu!

    ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿
    Zapraszam, cheshire00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia życzę, ale postaraj się ograniczyć emotikony, bo bardzo utrudniają czytanie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu!:* Obserwuję!
    http://kiproovska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w dalszym blogowaniu ^-^

    http://fovingues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia więc z blogiem i mobilizacją. Też nosiłam aparat (znaczy Ty jeszcze nosisz xd). Oo też mam tak, że uważam, że rocznik 1999 jest ostatnim normalnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam że to ostatni 'normalny' bo mam również młodszych znajomych z którymi się dobrze dogaduję ;) mój rocznik jest jednym z ostatnich, tak będzie jaśniej :D

      Usuń